11.03.2012

Update..

Hej smukke mennesker!

Jeg føler virkelig jeg har svigtet jer ved totalt ikke at skrive noget i hvad? 3 dage? Undskyld!

Lad mig se. Fredag var vi på tur til Københavns Universitet. Det var faktisk ret hyggeligt :-) 5-6 drenge, Asse og jeg kørte for langt i toget. Det var mega grinern! haha.

Lørdag startede dagen jo med løb og træning. Derefter tog jeg hjem. Jeg skulle være sammen med Chrille <3 så da Chrille var klar, tog jeg over til hende, og så tog vi i biffen. Med en lynbeslutning valgte vi at se John Carter. Den er faktisk meget god. Så overnattede jeg hos Chrille. Vi så Sex and the City og chattede med en der hedder Holger.

Her i dag har jeg spillet kamp. Det var meningen at jeg skulle spille 3 perioder fordi vi kun var 8 spillere, men nåede kun en halvanden da jeg slog min arm. Kender I det når man får et albuestød? Gang det med 1000 mens din hånd brænder i 2 minutter. Det er nu en time siden det skete - det gør stadig ondt.

Skal ind i stuen til familien nu.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar