16.03.2012

Pancake-man og angry-man

Heyyo dudes and dudettes! 


Det var så Pancake-man I så der. Det var Ottilia, Sofie og Marie der lavede ham.. pænt awesome alligevel :-)
Omkring mr. Angry-man.. Jo, han er sådan set bare en forfærdelig vikar vi havde. Det første han gør er at prøve at tysse på os (haha, som om vi kan tie stille. Tsk), så får vi fordelt os i køkkenerne. Jeg styrter jo så hen mod vores lover-køkken og sætter mig op på bordet som altid. "Gå ned. Du må ikke sidde på bordene" med det der forfærdelige smil. Det er Asse og jeg så ligeglade med, så op på bordet igen begge to. "Nu prøver jeg igen: Ned fra bordene!" Flot menneske.

Sådan går resten af timen så også, men da vi skal spise bryder fanden løs. Vi får jo pandekager med is, og der er kæmpe kamp om isen, haha. De fleste råber og slås, Mikkel begynder bare at skrige (for at få det hele til at virke mere dramatisk) og Lukas hamrer ind i væggen med knyttede næver og de fleste kæmper om den der is, Angry-man råber og skriger for at få os til at slappe af (som om det vil ske), mens mig og Asse bare sad og flækkede af grin ♥ Det var virkelig en perfekt time!

Nu sidder mig og Asse så og tænker tilbage mens vi overvejer HVOR meget kaos der faktisk var. Åh, det var fantastisk ♥

Undskyld for så meget tekst..

xoxo Mille.

ps. du kan tjekke Asses blog ud her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar