24.03.2012

Næstved

Hej!

Åh, hvor har jeg blandede følelser om Næstved nu, haha. Cille bor der jo, så det er rart, men jeg har lige spillet mod Næstved - og det er lang tid siden jeg sidst har spillet mod sådan nogle tåber. De vandt dog 56-51, men under kampen var der spydige kommentarer som "Ej, I har nogle forfærdelige dommere!" og "I kan jo ikke spille basket?!". De skubbede (hårdt og usportsligt), slog og rev. Jeg skulle dække deres nr. 9 tæt da hun ikke måtte få bolden. Til sidst blev hun ved med at rive mine hænder ned. Og, nåja, så synes jeg lige I skal se hvordan mine håndled ser ud:

Voldelige? myes.

Nå, jeg skal nok til at lave matematik til på mandag. Jeg skal desuden spille kamp igen i morgen, og i morgen skal vi også holde generalprøve til projektfremlæggelsen. Så der er nok at lave..

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Ej, man kan da ikke opføre sig sådan i en kamp?! :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej :-( de var virkelig usportslige!

      Slet