16.03.2012

Foråret er på vej

Hej!

Jeg orker ikke at undskylde for min dårlige blogning. Jeg har gode grunde, så. Begravelsen var flot og det var en god måde at sige farvel på. I går havde jeg alt for mange lektier (bla. aflevering til i dag) men det nåede jeg da at blive færdig med. I går var vi også i biografen med japanskholdet inde for at se Jiro dreams of sushi.

Vejret har jo været fantastisk i lang tid nu! Til begravelsen kunne jeg kl. 13 sidde i solen uden jakke med en strikkjole og et par gamacher og stadig have det varmt! Lækkert! Inden vi tog afsted opdagede jeg havens første blomster. Vi har desværre ikke de normale fine forårsblomster, hvilket er lidt nedern.




Er det bare mig, eller vil billederne ikke længere bare rykke sig som man vil have de gør?

Jeg lover at der kommer bedre blogning fra nu af! Derfor vil jeg også have jeres mening - hvad vil I helst læse om? Svar gerne i kommentaren ♥

Desuden synes jeg det er ærgeligt at jeg nu kun har 17 faste læsere. Ikke fordi jeg vil klage over det, for det er jo fedt! Problemet er bare at der så er gået 3 fra. Det har de jo lov til, men det synes jeg bare er lidt ærgeligt. Nå.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar