29.02.2012

Uuuf, hvad man godt kunne bruge

.. er sol og varme.
Åh, det ville ikke være dårligt at være på Tenerife, i Florida, Australien - eller bare i lille Danmark en varm sommeraften udenfor. Mmm. Jeg vil nu vise nogle billeder der bare skriger sol og varme (håber jeg). De bringer i hvert fald de tanker til mig <3

Australien
Bornholm med klassen. Jeg ved ikke om man ligefrem kan sige at det var en overdrevet fed tur og sådan.. Seriøst. Lige det her tidspunkt var så ret hyggeligt. Vi var en hel masse der sjippede (dog sad Amalie, Anna - og til dels - Asse og bagtalede mig og sendt dræberblikke, haha.
Cille og jeg ved Furesøen
Lake Powell ved Page - vandscooter
Mia og jeg i Canada (at være turistatraktion, haha!)
Da pigerne fra klssen alle sammen var nede ved Furesøen - hygge!
Første dag i Arizona
Grand Canyon-området set fra helikopter

Åh, sol og sommer længe leve!

xoxo Mille.


5 kommentarer:

  1. Furesøen var såååå fedt!! Og har du kørt vandscooter? ååh det vil jeg så gerne prøve
    Om et år (hvis du laver samme indlæg) kommer sikkert et billede fra Fanø, heheh. Glæder mig så meget! Det bliver fantalastisk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var <3
      Ja, det har jeg :D Sådan halvt.. børn måtte ikke styre :-( Meen min mor elskede åbenbart at have fuld gas på, haha.

      Slet
  2. Åhh ja berømte Bornholm.. ;) Sorry for dræberblikkene, håber jeg fik gjordt det godt igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blamer dig ikke <3 du har gjordt det mere end godt igen :-D det må vel snart være mig der skylder dig..

      Slet