24.02.2012

Mah birthday presents

 Hej!

Som nogle af jer ved, eller ikke ved, havde jeg jo fødselsdag i går :-D!
14 år, whup whup!
Fik nogle super-fine gaver som jeg synes I skal se.



                                                                    700 kr til at shoppe for ♥

Fin halskæde ♥


10 pas på howrse ♥


Penge til iPhone ♥


And mah little love ♥


Huen har både ører og hale ♥ Jeg har kun hørt fra folk at de elsker den, haha. Sidder faktisk med den på nu.
Den er fra Østrig i den butik vi lejer ski i. Det var kærlighed ved første blik... Men nej, jeg måtte ikke få den, fordi den var for dyr (300kr), og jeg ville ikke købe den selv, fordi jeg sparer op til en iPhone, men jaja.

Angående iPhonen, tror jeg at jeg har råd nu. Jeg er ikke helt sikker. Det vil så sige at jeg skal sælge min gamle (okay, gamle og gamle, den er 1 år og 1 dag gammel) X10 mini (inkl. sort bagklap, rød bagklap, lille hvidt beskyttelsescover og oplader). Jeg håber da jeg kan få et halvt tusind for den, det ville jo ikke være dårligt.

xoxo Mille.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar