28.02.2012

iPhone 4 - here I come!

Heej!

Wuhu! Så hedder det snart iPhone 4 (sort, 16 gb, for er være helt præcis).
Vi skulle lige til at bestille den, da min far fik en genial idé. Vi kom nemlig til at se på "heraf moms"-stedet, og momsen lå altså på næsten 950 kr!

Det er mange penge! Så, min far fik den geniale idé om, at han ville spørge sin kolega fra Schweiz, om han ville hente/købe iPhonen her i Danmark, tage den med til Schweiz, og komme tilbage med den igen om et par måneder. Nu tænker I sikkert: "Hvad skulle de hjælpe? Så skal du jo bare vente. Og det er desuden synd for ham gutten at han betaler det hele.." men NEJ! Bum ~
Vi betaler selvfølgelig telefonen, men det at han tager den med til Scweiz gør, at han kan få momsen igen. Det vil altså sige at jeg sparer 916.80 kr.

- Det er jo en god deal ;-)

Så GLÆDELSE! Det bliver fedt!

xoxo Mille.

3 kommentarer:

  1. Det er da genialt!
    Kan ikke lade være med at blive lidt misundelig på dig! Iphone ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, ik?:D Nu håber vi så bare det kan lade sig gøre ;-)
      Kan vist heller ikke lade være med at være mmisundelig på mig selv, haha. Man har jo altid kigget på at andre sidder med deres iPhone, og BUM ~
      Så har man den selv xD
      Din mobil er dog også ret nuttet :33' Har faktisk savnet den lidt en gang i mellem xD

      Slet
    2. Min mobil er bare awesome.. Eller noget :p
      Tror nu ikke, jeg ville savne den, hvis jeg fik en Iphone.. hæhæ.

      Slet