10.02.2012

Ferie!


Ferie, ferie, ferie! Slap nu af, du har fri, og skal til Østrig på ski. Op mod solen ser vi. Den vil skinne til ferien er forbi - håber vi ;-)

Jamen jeg kan jo slet ikke fatte at det er i morgen!! Det bliver hyggeligt at spise morgenmad med Amalie på færgen kl. 6-7, haha. Gid Mia kom med.. hm.
Nå. Hold jer opdateret på bloggen, for der er nok nogle små overraskelser gemt!

Og apropos overraskelse, så er der nok en til jer når jeg kommer hjem ;-)
Glæder I jer?
Overraskelsen er egentlig ment til Asse.. nu afslører jeg jo for meget!
Hav en fantastisk ferie!

xoxo Mille.

3 kommentarer:

  1. JEG GLÆDER MIG VILDT MEGET~ <3
    og glæder du dig ikke bare til at være fanget en uge sammen med mig og min mund når der kun er dig og din søster til at blive overfaldet med snak? min familie er jo efterhånden blevet immune så de er ikke sjove længere XD

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha xD jeg dør, seriøst xD But I like >:B nej vent. Never mind.

      Skal vi måske overveje at drive de andre til vanvid med at sige nyaa efter alt igen? Eller vil du have æren af at være den mest irriterende person på ferien?xD
      (you know I mean it well ♥)

      Slet
  2. I må have en rigtig god tur! <3

    SvarSlet