22.02.2012

22-02-12

Hej!

Jeg kunne ikke finde på en overskrift, så jeg skrev datoen og fandt lige ud af hvor mange 2-taller der faktisk er. En anden ting jeg også lige fandt ud af er, at overskriften alligevel passer ret godt, så jeg så kan skrive om, ja, den toogtyvende februar totusindogtolv.

Idag

skal jeg til basket og spille kamp, åbenbart, mod juniordamernes andethold
skal jeg have kage med til basket, som ser sådan ud:


Woaw, lækker kvalitet min mobil har alligevel...

Fortæl mig gerne hvordan din dag har været!:-D

xoxo Mille.
har Bitten fødselsdag! Tillykke!
fik vi besøg af Kuro-chan og Isa i klassen (hyggeligt som altid)
ledte vi efter græs i lokalerne på to etager - bare forid Isa sagde der nok skulle være noget
fik vi en halv time tidligere fri, bare fordi Nina (vores lærer) havde lyst
kom vi godt videre med vores projekt i biologi
skal jeg igang med jeres overraskelse

1 kommentar: