27.01.2012

Kategoriforklaring

Hej!

Vil gerne lige give jer en kategoriforklaring.

Anmeldelser - Ja, anmeldelser er der, af ting og sådan (der kommer nogle!) og så ting jeg gerne vil have jer til at se.

Billeder - Billeder af .. ja, planter, dyr (hvis jeg vil vise billeder, ikke fortælle om det dyr), andre billeder. Sådan.. mere kunstneriske billeder..

Dyr - Hvis jeg nu vil fortælle om Rex, eller Asses hunde, altså sådan hvis jeg vil fortælle om det dyr. Denne etiket bliver også sat på ved billeder af dyr.

Forskelligt - Forskellige ting.. Fx hvad jeg lavede igår, hvad jeg skal senere og alt mulig andet..

Hjælp - Hjælp til jer (denne kommer ind under 'hjælp') og hjælp til mig.

Hverdag - Hvad jeg har lavet idag. Hvad jeg lavede i skolen og sådan.

Events - Som Julen, Nytår og der kommer også en der hedder Sommerferie. Jeg tror også jeg laver en kategori senere der hedder 'ferier'.

New Stuff - New Stuff lyder faktisk ret dumt.. Nå, men det vil være nye ting jeg har købt, ny header, nyt layout, nyt alt ting.

Random - Er mere en .. tilfældig kategori. Hvis mit indlæg ikke rigtig passer ind i andre. Det er også bare med mærkelige ting jeg vil fortæller bare for at fortælle det.

Sange og videoer - Hvis jeg vil vise jer sange eller videoer.

Sportens Verden - Det er alt der har med sport at gøre.

Tegninger - Hvis jeg har tegnet noget på photoshop, eller jeg har scannet noget.

Venindehygge - Når jeg vil fortælle noget om hvad mine veninder og jeg har lavet. Den vil måske blive kombineret med Hverdag.

Jeg håber det var en hjælp ;-)

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar