30.01.2012

Eksamen? Nej tak.

Hej fantastiske søde læsere!

Idag stod jeg op lidt i syv troede jeg. Indtil jeg troede at vores ur var gået i stå da den viste halv otte.. Men da 4 forskellige ure viste det samme, nemlig halv otte, ja.

Nå. Jeg har faktisk brugt størstedelen af idag på at høre musik. Musik ♥
Dansktime: Høre musik, prøve at lave grammatikark (...), få stil tilbage. Haha, min lærer sagde sådan: "Jaa, super fint! Den er rigtig god. Meeeen du mangler lige en ting.." Mig: "Komma." Lærer: "Haha, ja."
Matematik: Høre musik, snakke ved bordet, prøve at lave kopiark (...) (Ej, okay, jeg fik faktisk nået en del), snakket om grafer med læreren (dengseeeee♥). Har en lille diskussion med ham om uregelmæssige kurver er svære eller lette.

Så er det der jeg spørger ham: "Er eksamen svær?.."
Ham: "Nej. Vil du se?"
Mig: *blink blink* "Ja!"

Det var faktisk ikke så slemt. Men noget var.. Jeg har ondt af jer der har eksamner!


Ahh, Linkin Park ♥

xoxo Mille.

3 kommentarer:

  1. glad for at du føler med os TT^TT
    men jeg tror kun eksamenerne er slemme fordi man er så skide nervøs XD

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan man andet?TT-TT
      Det er måske rigtigt nok xD

      Slet
  2. Har også en Sony Ericsson Mini, bare pro og lytter også til den sang mange gange o: God musiksmag :3

    SvarSlet