21.01.2012

Den hvide verden


Hej!

Var i Lyngby idag. Fik faktisk købt et par jeans ;-) Der var jo nærmest en snestorm!! Vildt. Jeg kunne glide hjem fra Spar (hvor jeg købte slik til i aften). Må nok hellere pakke til i aften. Jeg skal jo være der om en halv time!
Så må jeg også lige få det til at hænge sammen med kampen imorgen.. så jaa.


Bukserne får I at se imorgen.

Og tusind tak for de fantastiske 4 faste læsere! Jamen det er jo fantastisk!
Jeg ved at der også er andre der læser min blog uden at være fast læser. I må meget gerne blive faste læsere også, det er jo bare at trykke på knappen "bliv fast læser". Simple!

Nåja! Har desuden også lagt mærke til at kvaliteten på mine billeder er helt forfærdelig her på bloggen! Det må I virkelig undskylde, men jeg tror ikke man kan gøre noget ved det..

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar