20/03/2014

GIVEAWAY!

Hola!

Sille, Kirstine, Ulrikke og jeg har en giveaway kørende på instagram for tiden. Der er mulighed for at vinde et iPhone cover med eget design fra printoncover.dk.


Der er ikke nogle specielt vilde krav for at deltage. Man skal følge både Sille, Kirstine, Ulrikke og mig, like et par af vores billeder, tagge et par folk og voila.
Jeg er simpelthen så glad for mit eget cover! Mit er det i nede i højre hjørne. Coveret er lavet af et forholdsvis hårdt materiale, sådan ét, der er behageligt og som samtidig beskytter fantastisk. Det sidste er i hvert fald virkelig vigtigt for mig (har endnu ikke smadret skærmen ;)).
Printoncover laver desuden også covers til ipads og ipods, og som man også kan se på vores fine collage, er der også covers til både 4'er og 5'er. Jeg kan klart anbefale at få lavet et custom cover!

Ellers fik jeg taget nogle forårsbilleder i dag inden jeg gik i gang med lavinen af lektier. Jeg har virkelig savnet blomsterbilleder (selvom det hurtigt kan blive mainstream og kedeligt). Ikke på grund af resultatet, men på grund af følelsen af forår og sommer, og så det med at få taget billeder af noget andet. Hvis jeg har tid (haha som om det sker) i morgen vil jeg prøve at redigere dem der - så kan I forhåbentlig få dem at se hurtigst muligt.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar